Czifrafestek.hu
Czifrafestek.hu
Czifrafestek.hu
-
0
+36 1 405-6111  • 
Nyitóoldal | Termékek | Akciós ajánlataink | Szolgáltatásaink | Rólunk | Kapcsolat, üzletünk

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.czifrafestek.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap), illetve telefonon, e-mailben elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Megrendelő) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

A Megrendelő a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.


Az ÁSZF 2021. január 22.-től hatályos.

Tartalom

Általános Szerződési Feltételek. 1

Tartalom.. 1

Szolgáltató adatai 2

A szolgáltatásokat igénybevételi helye. 3

Szolgáltatás típusai 3

Árak. 3

Kiszállási díjak minden egyéb szolgáltatás igénybevételéhez. 3

Megrendelés leadása. 3

Webshop használata. 3

A megrendelés visszaigazolása. 4

Fizetési módok. 5

Adatmódosítás. 5

Az elállás joga. 5

Garancia, szolgálató felelőssége, szavatosság. 6

Garancia. 6

Szerzői jogok. 6

A szerződés létrejötte. 6

Számla. 6

Fizetés. 6

Reklamáció. 7

Elállási jog. 7

Elállási jog gyakorlásának menete. 7

Szavatosság. 8

Kellékszavatosság. 8

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése. 8

Jogérvényesítési lehetőségek. 8

Panaszügyintézés helye, ideje, módja. 8

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek. 9

Elállási/Felmondási nyilatkozat 10

 

Kereskedő/szolgáltató vállalkozó adatai

 

Vállalkozás megnevezése:

CZIFRA KFT.

Székhely/üzlet:

1161 Budapest, Rákosi út 26.

 

 

Vezető tisztségviselő:

Veszprémi-Szatmári Beáta

 

 

Cégjegyzékszám:

01 09 076904

Adószáma:

10554012-2-42

 

 

weboldal

www.czifrafestek.hu

Facebook

Czifra Kft festék és háztartási vegyiárú üzlet

 

 

Telefonszám:

+36 30 713 4640

E-mail:

info@czifrakft.hu

 

 

Belső adatvédelmi felelős:

Veszprémi-Szatmári Beáta

 

 

Főtevékenység:

4752 ’08- Vasáru-, festék-, üveg-kiskereskedelem

                                                  

A Vállalkozó munkájához az alábbi adatfeldolgozókkal tart fent szerződéses kapcsolatot:

 

A vállalkozó számlázó rendszere:

Cégnév:

MOLSOFT INFORMATIKAI KFT.

Székhely:

1181 Budapest, Dugonics u. 9-11

Elérhetőség:

info@molsoft.hu, www.molsoft.hu  

 

A vállalkozó könyvviteli feladatokat ellátó adatfeldolgozója:

Vállalkozás:

SUMMA-MEGA Bt.

Székhely

8649 Balatonberény, Petőfi Sándor utca 13.

Elérhetőség:

+36 30 350 7428, +36 30 310 9628

 

A vállalkozó tárhelyszolgáltatója:

Cégnév:

Alexgraphics Informatikai és Marketing Bt.

Elérhetőség:

http://www.alexgraphics.hu, +36 30 854 5662

 

A vállalkozó online bank szolgáltatója:

Cégnév:

ERSTE BANK ZRT.

Elérhetőség:

www.erstebank.hu  

 

A vállalkozó bankterminál szolgáltatója:

Cégnév:

SIX KFT.

Elérhetőség:

+36 1 421-2200

 

A vállalkozó weboldalán bankkártyával történő fizetés szolgáltatója: https://simplepay.hu

Cégnév:

OTP Mobil Szolgáltató Kft. SimplePay

Elérhetőség:

https://simplepay.hu

 

A szolgáltatásokat igénybevételi helye

  • Üzlet: 1161 Budapest, Rákosi út 26.
  • 1. zónában: I., II. XI., XII., Kerületek, Csömör, Kistarcsa, Nagytarcsa, Mogyoród, Pécel, Ecser, Maglód, Fót, Dunakeszi, Halásztelek, Szigetszentmiklós, Dunaharaszti, Gyál, Vecsés
  • 2. zónában: III., IV., V., VI., VII., VIII., IX., XIII., XVII., XVIII., XIX., XX., XXI. kerületek
  • 3. zónában: X., XIV., XV., XVI. kerületek
  • Ha nem találja az Önnek megfelelő települést írjon nekünk info@czifrakft.hu e-mailben vagy a +36 30 792-0660, + 36 1 405-6111 telefonon érdeklődjön!

 

Szolgáltatás típusai

  • Számítógépes színkeverés (a szolgáltatás elérése csak az üzletben lehetséges)
  • webshopon keresztül történő termék rendelés kiszállítása
  • Házhoz szállítás igény szerint

 

Árak

A termékek és szolgáltatások díja 27% ÁFA-s ár. A fizetendő összeget a kosárba tett termék(ek) árából és a kiszállási díjból számoljuk.

 

Kiszállási díjak minden egyéb szolgáltatás igénybevételéhez

  • 1. zónában:
  1. 30.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállás díjmentes,
  2. 30.000 Ft rendelés alatt a kiszállási díj 9.000 Ft.
  • 2. zónában:
  1. 20.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállás díjmentes,
  2. 20.000 Ft rendelés alatt a kiszállási díj 6.000 Ft.
  • 3. zónában:
  1. 10.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállás díjmentes,
  2. 10.000 Ft rendelés alatt a kiszállási díj 3.000 Ft.

 

Megrendelés leadása

A www.czifrafestek.hu honlap felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít. A webshop használata nem kötött regisztrációhoz.

 

Webshop használata

A webshopba előzetes regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de ebben az esetben minden vásárlásnál ki kell tölteni a kötelező adatokat (megrendelő személyes adatai, számlázási adatok és a szállítási adatok). Célszerű regisztrálni a kényelmes vásárlás érdekében.

Regisztráció befejezésével egy visszaigazoló e-mail üzenetet küld a vállalkozás.

Ezután be tudunk lépni a „Felhasználó” és a „Jelszó” megadásával.

„Termékek”, vagy „Akciós ajánlataink” menüre kattintva találja az általunk kínált termékeket.

 

  • A termékcsoport képre kattintva megnyílik egy tájékoztató oldal a termékcsoporthoz tartozó árukról, amelyben megjelenik az termék neve és a bruttó ára (a feltüntetett árak 27% ÁFA-t tartalmazzák).
  • A termékre kattintva beírhatjuk, hogy hány darabra van szükségünk és a „Kosárba tesszük”.
  • Ezután folytatható a vásárlás, vagy a „Kosárra” kattintva véglegesíthető a rendelés.
  • A „Kosár” tartalma: megjelenik(nek) a kiválasztott termékek, darab ára, mennyisége (ezen tudunk változtatni visszalépés nélkül és az „Újraszámol” gombbal módosul az ár) és az ára. Bejelöljük, hogy milyen átvételi módos kívánunk választani, illetve a fizetés módját kell megjelölni.
  • A fenti információk megadása után a „További adatok megadása” gombra klikkelve

megjelenik a „Megrendelés véglegesítése” form személyes, számlázási és szállítási adatok megadása. Az oldalon láthatjuk a megrendelésünk részleteit (tételek, fizetés, átvétel módja és a fizetendő összesen /a szállítási díjjal növelt összeg/).

  • Ezen a lapon olvashatja az „Adatkezelési tájékoztatót”, mely a megadott adatainak tárolásáról és továbbításáról tájékoztat, illetve megismeri az ÁSZF-es és a szállítási feltételeket.
  • Abban az esetben, ha nem tudja elfogadni az adatvédelmi tájékoztatót, illetve az ÁSZF-es, vagy az Általános Szállítási Feltételeket, abban az esetben csak az üzletben áll módunk a vásárlását teljesíteni.
  • A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával Ön véglegesítette a rendelését.
  • Ha bármilyen kérdése merül fel a rendelés véglegesítése előtt, az „Ügyfélszolgálat (technikai segítség)” linken tud segítséget kapni az elérhetőségeinkről.
  • Az „Általános fizetési tájékoztató” linken tud információt kapni a bankkártyás fizetésről.
  • Ha Ön bankkártyával kívánja teljesíteni a fizetést, akkor az OTP Mobil Kft. https://securepay.simplepay.hu/ védett oldalára navigálja el a fizetéshez.
  • A fizetést Ön megszakíthatja, ha „Vissza a kereskedő oldalára” feliratot választja.
  • A fizetés megtörténtéről (előre utalás és bankkártyával történő fizetés esetén) a vállalkozás értesítőt kap az összeg bankszámlára történő beérkezéséről, csak ezután történik a termék(ek) kiszállítása. Kiszállításkor történő fizetés esetén a termékek átvételekor fizethet kollégáinknak.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a termékek sajátosságából, az egyedi igényekből fakadóan a színre kevert termékeket nem készítjük el előre, ezek akkor kerülnek színezésre, amikor az áru átvétele céljából Ön az üzletbe érkezik.
  • Személyes átvétel esetén is időre van szükségünk a rendelés feldolgozásához, így kérjük, hogy ez esetben is várja meg, amíg felvesszük Önnel a kapcsolatot a rendelés tényéről értesítő email vagy telefon után.
  • Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ide értve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint  esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Ügyfelet ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti.

 

A megrendelés visszaigazolása

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését a rendszer automatikusan e-mailben visszaigazolja 24 órán belül! Mely tartalmazza az Ön által megadott információkat:

  • megrendelő neve,
  • megrendelő címe,
  • megrendelő elérhetőségei (e-mail, telefon),
  • számlázási név, cím, adószám,
  • megrendelt termék(ek), szolgáltatás,
  • az áruátvétel helye,
  • a megrendelés összege (mely tartalmazza a kiszállási díjat),
  • a megrendelés dátuma és kezdő időpontja.

 

Adatait bizalmasan kezeljük, nem adjuk ki harmadik fél számára.

 

Amennyiben a visszaigazolás a webshopban történő vásárlást igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, legkésőbb 24 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a kereskedőhöz és az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

 

Amennyiben kiszállítást kért, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és személyesen egyeztet a szállítás lehetőségéről, időpontjáról, módjáról.

 

Minden esetben parkolóhely és - nagy mennyiségű/súlyú termékek szállítása esetén - rakodószemélyzet biztosítását kérjük.

 

A megrendelt termékek átadása utcaszinten történik, telekre, épületbe bevitelt, emeletre felszállítást nem vállalunk.

 

A szállításokat igyekszünk a rendelés, illetve a banki átutalás beérkezésétől számított 3 munkanapon belül teljesíteni. Amennyiben olyan terméket rendelt, amit nem tartunk készleten, azt mihamarabb beszerezzük, a várható szállítási időről Önt tájékoztatjuk.

 

Fizetési módok

  • Üzletünkben készpénzben, vagy bankkártyával.
  • Kiszállításkor készpénzben az áru átvételekor.
  • Közvetlenül banki előre utalással történő fizetés esetén kérjük a rendelésszámot feltüntetni a megjegyzés mezőben. Átutalás esetén a kiszállítás a teljes ár bankszámlán történő megjelenése után kezdődik.
  • Bankkártyával történő fizetés az OTP Mobil Kft. https://securepay.simplepay.hu/ védett oldalán.
  • Az Ön megrendelése addig aktív a rendszerben, míg a fizetés meg nem történik, vagy értesítés érkezik a megrendelés visszavonásáról.
  • A vállalkozó a papír alapú számlát a kiszállítással egyidőben adja át.

 

Adatmódosítás

Amennyiben Ön jelzi az info@czifrakft.hu e-mailcímre megváltozott adatait a számlázás után, akkor módosító számlát állítunk ki.

 

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, a jogtulajdonos engedélye nélkül terjeszteni tilos!

 

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.


A szerződés a Megrendelő és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/ EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás, amely a Megrendelő a megrendelés során megadott e-mail címére történő eljuttatását jelenti.


Az Elektronikus Kereskedelemért Etikai kódex tartalmát a Szolgáltató magára nézve irányadónak tekinti. Az Etikai kódex tartalma az alábbi linken érhető el: https://ecommerce.hu/wp-content/uploads/2018/06/ecommerce-hungary-etikai-kdex-v20180625-final.pdf

 

Számla

A Kereskedő/Szolgáltató/ https://www.szamlazz.hu/ védett oldalról elektronikus számlát állít ki, melyet a szolgáltatást követően juttat el a Megrendelő részére. A Megrendelő kérésére a Kereskedő indoklás nélkül, haladéktalanul számlamásolatot állít ki felmerülő igény esetén.


Amennyiben a Megrendelő egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor nem kell azokat külön megrendelnie, elegendő a megrendelés leadásakor vagy ezt követőn e-mailben jeleznie a megrendeléstől eltérő számlázási igényét.

 

Fizetés

A Megrendelő az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatja ki a számára legmegfelelőbb fizetési módot:

  • fizetés készpénzben az áru átvételekor, vagy az üzletben
  • banki átutalás (a saját bankból indítás ÁSZF-t a bankok a honlapjaikon megjelenítik),
  • bankkártyával történő fizetési módot választhat a főbb fizetési és szolgáltatási tudnivalókat a https://securepay.simplepay.hu/ linken olvashatja.

 

Reklamáció

Mennyiségi reklamációt csak az azt kellően alátámasztó jegyzőkönyv csatolásával lehet legkésőbb az áru átvételekor bejelenteni.

 

Az átvevő a leszállított áru minőségének vizsgálatát köteles haladéktalanul, de legkésőbb az átvételkor elvégezni. Az észlelt minőségi hibát pontosan részletezve (szállítás dátuma, mennyiség, szállítólevél-, számla száma, a minőségi hiba pontos megjelölése) írásban köteles az átvevő haladéktalanul, a reklamáció megalapozottságát bizonyító okmányok egyidejű csatolásával bejelenteni. Amennyiben az átvevő a minőségi vizsgálat elvégzésével, illetőleg minőségi kifogása érvényesítésével késlekedik, úgy ennek következményeit viselni köteles. Az átvevő köteles az írásos reklamáció bejelentés kézhezvétele után három munkanapon belül a kivizsgálás érdekében intézkedni. A minőségi reklamáció helyszíni kivizsgálásához az átvevő köteles lehetőséget biztosítani a Kereskedő szakemberei számára, és köteles abban együttműködni. A Kereskedő a jogos és igazolt reklamációkat a felek eseti megállapodása szerint rendezi. Jogos reklamáció esetén az Kereskedőnek jogában áll a reklamációhoz tartozó számla összegét részben vagy egészben jóváírni a reklamált áru visszaszolgáltatása, illetve a végleges megállapodás után. Az átvevő az általa hibásnak minősített árut a Kereskedőhöz csak ez utóbbi írásbeli hozzájárulása alapján küldheti vissza. Egyik felet sem terheli felelősség indirekt vagy következményes károkért. Az átvevő nem vállal felelősséget a termékek nem megfelelő tárolásából származó károkért. Sem a mennyiségi, sem a minőségi reklamáció nem jogosítja fel az átvevő a számla ki nem egyenlítésére.

Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. Jótállás, szavatosság szabályai.

 

Elállási jog

 

Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Megrendelő).

Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF Szolgáltató adatai pontjában feltüntetett e-mail elérhetőség igénybevételével a Szolgáltató részére.

Ebből a célból a szolgáltatás igénybevevő elállási nyilatkozat - mintáját, a Pl.: www.czifrafestek.hu/elallas_nyilatkozat linken letöltheti. A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelő elállási nyilatkozatának megérkezését.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

  • Fogyasztót nem illeti meg az elállási/felmondási jog a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29.§-a alapján:
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza,
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (színkeverés),
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

 

Szavatosság

 

  1. Kellékszavatosság

 

A Megrendelő a Kereskedő/Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

 

Megrendelői szerződés esetén a Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.

 

A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Kereskedő adott okot.

 

  1. Termékszavatosság

 

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint - a Kellékszavatosság pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

A Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Megrendelőnek kell bizonyítania.

 

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

 

A Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

 

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

 

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

 

A szavatossági igényeit a Megrendelő az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
 

Szolgáltató neve:

CZIFRA KFT.

Székhelye:

1161 Budapest, Rákosi út 26.

E-mail:

info@czifrakft.hu

 

Jogérvényesítési lehetőségek

 

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

 

A Megrendelő a Kereskedő/Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos megrendelői kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Szolgáltató neve:

CZIFRA KFT.

Székhelye:

1161 Budapest, Rákosi út 26.

E-mail:

info@czifrakft.hu

 

A Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Az elektronikusan rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését (GDPR szabályzat alapján).

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.

 

 

  1. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

Amennyiben a Kereskedő és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Megrendelő számára, a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap linken tájékozódhat.

A Megrendelő és a Kereskedő/Szolgáltató jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembevételével a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét.

 

A www.czifrafestek.hu weboldalon olvasott tartalom kizárólag tájékoztató jellegű.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:3  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:4

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k)/megrendelő(k) neve:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k)/ megrendelő(k) címe:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k)/ megrendelő(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Kelt: ……………………………………………………………………………………………

 

---------------------------------------------

 

3 Itt szükséges a vállalkozás nevének, elektronikus levelezési címének megjelölése.

4 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

5 A megfelelő jelölendő